Thursday 18 October 2012

Nose & Vincci

Assalamualaikum.

Haa. aku baru lepas beli binatang 2 ekor (kasut) under label ini.


Vincci



Nose


Aku beli Vincci dulu, selang seminggu aku beli Nose pulak. aku akui aku agak obses kalo hal yang melibatkan 'pakaian kaki' hahaha. kalo tgk kat umah aku, pergi bilik, bukak almari kasut aku, memang dah macam kedai kasut jugak dah. ya, aku seorang yang sangat sangat sangat sangat sangat (takpayahnaksangatbanyaksangat, haha) gilakan kasut, sandal, selipar dan yang sewaktu dengannya. ahh, pokok pangkalnya, semua yg boleh disarungkan kat kaki, aku rembat. hahaha.

Eh. pic kasut yang aku beli tu xde pulak aku snap. nanti laa ek. aku dah pakai dua-dua kasut tu. now, misi mencari new shoe pulak. tamak tak? tamak tak? muahahaha. hobi maa, mestilah cari lagi kan. sampai mak aku naik muak dah tgk koleksi kasut aku. dialog mak aku, "sikda kja lain kau ya mala meli sepa baru, makan jak kau sepa kau ya, siboh keja lain" hahaha, still aku macam ni jugak. takde apa yang berubah dan mengubah. masih lagi seorang penggila sepatu yang comel. haha.




A-W-S-O-M-E
=)

No comments:

Post a Comment