Monday 1 October 2012

Hey Its October!

Assalamualaikum.

Bye September.
Hi October. :)


Heh. cepat nyer masa berlalu kan? Almost 10 bulan dh tahun 2012. byk yg dah kita lalui. mcmtu jugak aku. ada pahit, ada manis. ada suka. ada duka. cewahh! tp kan, bleh tak utk entri 1hb nih aku ckp apa yg aku nak sgt-sgt tp smpai hari ni tak jugak tcapai-capai. hahaha. (mun mak ku tauk hal tok mesti nya pdh, bknnya x tcapai, tp bnda2 ya suma kau dh ada, p ko mok lagik. smpey bla nak abis?? ;p) alaa maaa, ilekk luu. mcm kamu tidak tahu anak kamu punya perangai. hahaha.

Jom usha. aku nak...............



Purse by Roxy






Tote Bag by Mango




Make up Case by Mango (eh! kat pic brand Big Buddha, haha)





Make up Case by Mango





Passport Cover by Chanel


Byk kan? Ah demand betul i kan? hahaha. klu nak listkan smua, mati aku weyhh! so, sapa nak tolong belikan utk aku? sila angkat tgn. nnti aku blnja makan, aku blnja makan sekali jer, tp korg bg aku semua yg diatas bleh dok? hahaha.

Bye!



No comments:

Post a Comment