Wednesday 23 November 2011

Malaysia + Harimau Muda = SUPERB!



Malaysia Boleh!!! :D Malaysia menang wei, seri 1-1 tp negara kta dpt score penalti.  Aku agak lewat tpacul dpn tv waktu final nih. Time tu Indonesia dah dpt goal 1 dah pun. tp aku dgn sopan santunya duduk jugak dpn tv ok. Aku ngn mak aku jer yg ada kat umah tgk live game nih. Entah nape ek, makin lama game, aku makin agresif. haha. sampai aku yg acting bawak bola, aku yg acting mcm pengadil bagai. Dgn suara aku tpekik telolong tuh, sesekali mak aku ikut jugak bsuara.* i love u mom..haha..tp at last, masa game abs jugak, kene penalti, inilah saat2 yg pling mdebarkan sbab bg aku kalo dah penalti, memang bserah ngn untung nasib mana2 team.  Time ni la mulut aku tkumat kamit bdoa dgn harapan Malaysia boleh menang n si Khairul Fahmi Che Mat (goalkeeper M'sia, kalo dlm pic kat atas tu, dia pakai bju hijau tu ye..) boleh jaga gawang sebaik2nya *dia sememangnya hebat, so wat? haha.  Time si Fakri tendang bola tak masuk coz tlalu lemah *dia mmg nmpk sgt2 lmh time nih coz takde energy lagii daa, aku frust siott, hahaha, dlm sejarah bila aku ckp aku frust tgk org main bola. ;p tp nasib menyebelahi negara kita, tendangan Baddrol Bakhtiar yg sgt comel n bsahaja tu bagi team M'sia bawak balik pingat emas (ibu segala pingat sukan SEA). Alhamdulillah kan. Esok pepagi kat office, sume dok bcerita psl bola. bola itu, bola ini, tak puas hati, happy, geram, semua prasaan ada. *senyum sorg2 taip nih..hehe. Btw, Congrats Malaysia! Sorry Indonesia, just keep trying more soon ya..adat pmainan msti ada yg klh n yg menang. Indonesia juga mempunyai pemain2 hebat. Yg penting xyah gadoh2, kta kan serumpun. peace yo! Apa2 pun Our Young Tiger is great!


p/s : tak sume pemain ada dlm pic di atas. sorry. :)

No comments:

Post a Comment