Thursday 3 November 2011

Happy November & Meluat

Pelik sungguh bila 2 tajuk diatas disatukan. huh. b4 tu nak say Hi November, Gudbye My October :) tak sangka yer dah 11 bulan tahun 2011 ni blalu, cpt sgt rasanya. dan aku jugak rasa mcm mkin tuaaaa. eh. taklah, muda lagi. number jer yg brubah. hahaha. young forever okeng! ;p

Ermm, nak citer psl MELUAT plak! Beberapa hari ni kan, aku meluat tgk slh seorg kwn aku (kwn kerr? tak nak ngaku..blueekk..haha..) nak dijadikan citer, actually, minah ni dr awal lagi mmg tak brapa nk ngam ngan aku, dia tak suka aku sebab kwn baik dia yg tak suka aku, so, dia ikut jugaklah..blh dikatakan dia n her bff tu mmg kwn smpai mati lah kot, kalo tak, takde la dia sibuk nak ikut kwn dia tak suka aku, dia tak suka jugak. hahahaha..dlm apa jugak situasi yg mlibatkan adanya aku n minah nih, mmg dia akn buat2 tak nmpak kwujudan aku..kesiannyer sayaaa..smpai aku cita n luah kat bff aku psl perkara ni, pastu kami akn gelak ramai2, dan mula lah segala imaginasi tlampau kami cipta, chewahh! * aku sayang bff aku.. aku taklah kisah sgt, coz takdenyer minah tu n kwn dia yg bagi aku nasik pun utk aku idop, juz bila aku fikir balik, aku ttnya2 gak, perlukah lagi bperangai seperi budak kecik??? TEPUK DADA TANYA DIRI SENDIRI. hahaha..

No comments:

Post a Comment