Wednesday 9 November 2011

Jodoh

Pagi yg agak sayu..ermm..

Entah nape ek, lately aku asyik pk pasal jodoh..hahaha..*kalo la kwn2 aku tau apa yg aku pk kan skrg ni, mmg aku kena gelak sakan..hahaha..tp aku kena admit benda tu, g dlm kepala otak aku ni mmg tgh ligat b'pk ttg jodoh..huh..tak terasa bila usia makin mnginjak camni, bila pandang teman sekeliling, dulu main longkang sesama, main basikal sesama, main polis sesama, sekarang ramai yg dah mula berubah alam, (aku senyum sorg2..hihihi..) ada yang dah beranak 2, ada yang sdg melayari saat2 indah pengantin baru, ada yang tgh sibuk buat persiapan perkahwinan, ada yang plan nak btunang, adoyaiiii..seronok tgk, seronok dgr, aku nih bila lagi?? :) tak tau la mak nokss..tp yang pasti stp kali tangan ini ditadah, doaku tak pernah putus agar disatukan dengan insan yang mampu untuk menerima aku apa adanya, yang mampu menampung stp kekuranganku dengan kelebihan yang ada padanya..Aminnn..

No comments:

Post a Comment