Monday 26 March 2012

KLMJ ohh KLMJ

KLMJ indah aku.

Hahaha. mlh aku tetak sorg jak tajok entri aku tok. dlm aku boring2 xda plh pa tok eh. tetiba jak aku pndy KLMJ indah. yahh. mlskuu. haha. xda pa juak nak d ingt sbnanya. just tringat olahan time umo gk belasan taun mensia. ntahla, ada cgek cita tok, bla aku tetiba tringt n tkenang, msti aku asa geram + marah + sedeh = aku tauk aku keras aty nak maafkan org ya smpy........................arghh! aku pun xpsti smpy bla, p yg aku tauk t'lalu ssh utk aku nak mrik kemaafan ngn manusia xsdr drk cmya. huh. jaik ka aku if aku x mrik kemaafan ngn org ya? kejam ka aku mun aku ada rasa cmya? b'hak ka cdak dpt kata maaf dr aku? ntahla, jujo till now aty ku gk skt glak koh. p gney2 pun xda langsong sekelumit asa dendam aku ngn org ya. aku just marah. its more to asa xpuas aty ku ngn org ya. x lbeh dr ya. coz cmney2 marah n geram pun aku, aku still yakin Tuhan ya adil n tauk bh. xpa, karma bjln. aku just arap aku xtrus idup lam perasaan cmtok bla aku ngenang bnda ya. insyaAllah. hope so. pa pun. bait burok. pait manis. suka or x. suma ada dlm memori ku n lam (tgn ngkah rah dada) yerr. hahaha. pa2 pun segala bnda nak dkenang aku yala mlh aku lbh dewasa n phm pa reti life tok sbnanya. wlpun dlok sumtimes aku penah asa down gla. psya aku crk kekuatan blt. sumtimes ku asa ku ada everythings p aty ku x penah puas. manusia laa yaa. huh. now. ku kin besa. ku try utk x mlatah mun ada masalah or bnda yg dtg ke aku. suma ya sdkit sbyk krna pengalaman lalu ngaja aku nak ngadap pa jak yg aku lalui. hope aku matang. skema* KLMJ oh KLMJ. hee.


No comments:

Post a Comment