Thursday 22 March 2012

Keinginan ka Nafsu?

Assalamualaikum.


Cakap psl wishlist, byk glak yg aku mok aie (antarany ada t'list rah tepi nun------> nampak x??). blom gk list lain, mlskuuu. hahaha. lova kau juak. p nang mena. byk benda yg aku mok, x kesah la aku dpt or aku polah, yg penting aku puas. huh. p yala tek as long as im  a human being, life tok msti ada kos lepas nak. wah. cam prinsip akaun la pulak kan. hehe. idup adalah tentang suatu pilihan. sumtimes kta knak lps something sbb ada benda lain yg lbh bgs t'sedia utk kta. wahh. cakap pun dh ala2 motivasi giteww. haha. sumtimes aku frust gla mun aku xpat pa yg aku mok even pluang or benda ya nang dh ada dpn mata. p bla keadaan memaksa, tpksa juak ku mlupak nak d ingin aku ya tek nak. statla ku asa down gla kakya. nyumpah seranah la. ttyk2 la. alu la mdh, phl oh? knak xpat oh? ishh. p bla makin bsr aku phm knak jd cmya. n aku akn salu ingat ayat tk bla aku stat pk plek2.

 

" Allah tak akan memberi apa yang kamu inginkan, tapi Allah akan memberi apa yang kamu PERLUKAN."

 
Xjd aku frust lmk mun aku ingat blt benda yg aku tulis d atas itu okayy. hehe. p nang mena2 btol bh. mun something ya nang bkn rezeki kta, kta maok gney pun, x nya ke kta. p mun sumthing ya nang dh ttulis utk kta, kta elak ka, kta asa xmok ka pa ka, dh nama ya yg tbaek k kta, nang akan ke kta juak bh. yahh. pling penting, pcyk cgek bnda, suma yg dtg bserta ngn hikmah ye kawan2. hehe. Allah xkn jdkn sumthing tanpa sbb utk suma makhluknya. so, sntiasa la kta tok b'syuko ngn apa yg ada, yg jd n yg dh dtetapkn utk kta k. jgn mengeloh. jhn ngerepak x tntu igek (walaupun aku mpun salu ngerepak xpuas aty sal pa2 jak yg aku dpt or lalui, haha. selfish x aku?) huu. nama pun manusia biasa. nak x tauk reti syuko ya mudahnya aku tok. hahaha. asal part syuko, alu la ngelua sttmemt aku tok manusia biasa. haha. mlskuuu. ;p bla la part aku tok bkn manusia biasa oh? haha. *gambong


No comments:

Post a Comment