Showing posts with label Ohh Perempuan. Show all posts
Showing posts with label Ohh Perempuan. Show all posts

Tuesday, 27 November 2012

My Collections!

Still by Jennifer Lopez
Bau agak tajam tapi still sweet :)



Midnight Fantasy by Britney Spears
Bau sweet. :D






Pleasure by Estee Lauder
Bau lembut mcm bunga-bunga. ;p





Just Me by Paris Hilton
Bau lembut jugak.




Flora by Gucci
Bau lembut and sweet sgt! Sukaaaa~




Bau lembut + tajam. haha. susah nak explain tp best hokeh! :)




Guilty by Gucci
PALING BEST!
Bau elegance jer. terasa mewah je pakai. hahaha. ade ke cmtu?? hehe. try lh dulu ek. sumpah best!

Thursday, 18 October 2012

Nose & Vincci

Assalamualaikum.

Haa. aku baru lepas beli binatang 2 ekor (kasut) under label ini.


Vincci



Nose


Aku beli Vincci dulu, selang seminggu aku beli Nose pulak. aku akui aku agak obses kalo hal yang melibatkan 'pakaian kaki' hahaha. kalo tgk kat umah aku, pergi bilik, bukak almari kasut aku, memang dah macam kedai kasut jugak dah. ya, aku seorang yang sangat sangat sangat sangat sangat (takpayahnaksangatbanyaksangat, haha) gilakan kasut, sandal, selipar dan yang sewaktu dengannya. ahh, pokok pangkalnya, semua yg boleh disarungkan kat kaki, aku rembat. hahaha.

Eh. pic kasut yang aku beli tu xde pulak aku snap. nanti laa ek. aku dah pakai dua-dua kasut tu. now, misi mencari new shoe pulak. tamak tak? tamak tak? muahahaha. hobi maa, mestilah cari lagi kan. sampai mak aku naik muak dah tgk koleksi kasut aku. dialog mak aku, "sikda kja lain kau ya mala meli sepa baru, makan jak kau sepa kau ya, siboh keja lain" hahaha, still aku macam ni jugak. takde apa yang berubah dan mengubah. masih lagi seorang penggila sepatu yang comel. haha.




A-W-S-O-M-E
=)

Tuesday, 16 October 2012

I'm so in PINK!

Assalamualaikum.

Salah satu sebab aku mls dudok diam (tak buat apa-apa kerja) ialah, me is VERANGAN! i hate it much bila aku dah mula dok gatai pikiaq benda yang aku rasa tak perlu aku nak fikir kot.



kasi aku Galaxy Note Pink nih satu!




Blackberry Bold II

 


ni paling best.nak satu nak satu. heh.










Coach. ouch! :)




cool. boleh match dgn kasut kan? :)





oh pelisss!!!














bilik ala ala aku budak comel umur 5 tahun giteww. haha.





kawaiii~ mode comel aku menular ke dlm diri. haha.


Heh. gila oi! tu laa, verangan la lagiii. haha. DAMN!

Monday, 15 October 2012

Tomato

Assalamualaikum.


Mr. Google



Heh. pepagi aku nak citer psl tomato. spesis buah yg comel tp tak brapa nak comel laaa. wink! :p haha. takde la nak citer apa sgt. just nak share, tomato ni sangatsangatsangat bagus utk kulit. selain sangat bagus dimakan, ianya juga sangat bagus untuk dibuat sebagai masker. betol gua ckp wei!!! tak caye? try lah dulu.

Cara nak buat senang jer. ambik sebijik tomato, lepas tu, lenyek sampai hancur, pastu tempek jer kat muka tu. biar 20 or 30 minit, pastu cuci dgn air suam dan air sejuk, air sejuk tu adalah utk mengecilkan pori-pori kat muka kita. Kalo aku, aku suka biar tomato tu kat muka sampai pagi esok. bangun jer dr tidur, aku teros pegi cuci, nah, terasa kulit muka glowing-glowing bak perempuan dlm iklan kat tv pulak dah. ahh. bajet diri mcm model produk mahal giteww, asyik-asyik pegang muka. halus sangattt. sumpah tak tipu. :)

Satu je, nak buat benda nih mesti ada sikap rajin and sabar. coz takdelah sekali cuba, terus jadi, ilek luu wei, buat dulu, amalkan, rajin-rajinkan diri anda. InsayaAllah nampak hasilnya. alah, lagipon modal murah je kot, klu aku, sehingget aku beli dpt 3biji. 3biji tu aku boleh pakai utk seminggu. agak-agak bajet nak beli tomato tu 5hingget je sebulan. alaa, takyah ler berkira kalo nak cantik. tutup mata beli, setel kan? :D

Apa-apapon, kepada korang semua, cubalah petua nenek ni k, hahaha. selamat mencuba dan selamat merawat kulit anda menjadi halus mulus. semoga berjaya! hehe. ayat tak bleh blah!


Thanks for reading this.

Monday, 1 October 2012

Hey Its October!

Assalamualaikum.

Bye September.
Hi October. :)


Heh. cepat nyer masa berlalu kan? Almost 10 bulan dh tahun 2012. byk yg dah kita lalui. mcmtu jugak aku. ada pahit, ada manis. ada suka. ada duka. cewahh! tp kan, bleh tak utk entri 1hb nih aku ckp apa yg aku nak sgt-sgt tp smpai hari ni tak jugak tcapai-capai. hahaha. (mun mak ku tauk hal tok mesti nya pdh, bknnya x tcapai, tp bnda2 ya suma kau dh ada, p ko mok lagik. smpey bla nak abis?? ;p) alaa maaa, ilekk luu. mcm kamu tidak tahu anak kamu punya perangai. hahaha.

Jom usha. aku nak...............



Purse by Roxy






Tote Bag by Mango




Make up Case by Mango (eh! kat pic brand Big Buddha, haha)





Make up Case by Mango





Passport Cover by Chanel


Byk kan? Ah demand betul i kan? hahaha. klu nak listkan smua, mati aku weyhh! so, sapa nak tolong belikan utk aku? sila angkat tgn. nnti aku blnja makan, aku blnja makan sekali jer, tp korg bg aku semua yg diatas bleh dok? hahaha.

Bye!



Wednesday, 11 July 2012

Saja Jak Cita



Apa jak kaitan pic ya ngn cita ku tek nak oh? haha. saja jak suka2 ngkah pic ya, mok try, duhal dpt juak pic ya loading. tang saal lh pc ku tok kjap mok kjap x. uhh! eh, pa ku nak cita, btw, ku jmpa kwn ku, bff i okeng! *sikperlupadahbageyurangtaukngnbffkauyatekkonon. hee. setelah agak lmk x jmpa, mekorg TERjmpa, (epik glk mok ngkah ter ya uruf bsr, haha) cam beysa, tnyk kaba, nyk cita msing2 yg lmk dah x jmpa tok tek nk, dhya bleh gk melelat cita, gney ku leh kjap kurus, kjap nmpk brisik, haha, means, i pun berat bleh tkr2, nahhh..stylesikstylesik? hahaha. ok, sokseksokseksokseksoksek la mekorg tek nak, pndy nyaruk ke cita doktor  indah, semua doktor d hospital, klinik dsebut, kkya pndy indah mdh doktor sereyyy. aih, ktkorg paloi ka apa, maka cita hal aku pun keajaiban diet, lalu nyaruk ke doktor indah. ehh, doktor ya, g kita agak nya, kita gk pdh, saya sakit perut, d aok nya juak kita sakit perut tek, serey bah. maka kita jmpa cdak, kita gk pdh pa sakit kita, alu d amin jak nak, kakya brik ubat, udah. oi, cita sal aku ka hal doktor tok? pey nektok ku gk ttyk2, knk kita chaw gya jak tanpa ada apa2 kesimpulan sal apa yg kita cita ya, ktkorg phm x, ktkorg dah mlemahkan smgt aku yg bkobar2 bagey enjin turbo nak bcita hal aku, p torg alehkan topik g ke doktor, mun torg muji xhal, tok x, torg anok bah. ok. till now agk msg2, sila perey dlm hp ok! ko phm ka? x ku phm phl kita gya aie. hahahaha.

Tp nak, apa2 pun cita kita time ya, gney pun aksi tlampau kita tepi jeraya ya, itu adalah ssuatu yg sgt2 sweet n aku sa umo mcm 19 dulu2 kala ok. aku tauk stat blt dah kita bsusey sma drk hal msing2. n kita dah kin tua. ko sdr drk x?? hahaha. :D


Nota Tangan : Dr cita diatas, sila fhmkn apa motif pic yg dkepilkan, hahaha.



Sekian, macehhh!

Friday, 28 October 2011

P.M.S

@#3&^!!/? huh, lama jugak dah tak update my baby nih, tetiba rasa nak update ari ni, psl PMS pulak derr..aku kalo dah kene PMS ni agak pelik..aku gla nak melaram..hahaha..mmg rasa nk cantik jer tiap masa..ssh jugak actually kalo tetiba gian nak melaram..tp apakan daya, itulah hakikatnya diriku ini apabila gejala PMS menyerang..hahaha..gejala lain tuh sama jer cam org lain, cuma part nak melaram tu jer aku sendiri herann..ada x gejala PMS,duit dtg btimbun2 dgn tba2 kat kiterr?? ;p ;p ;p

ME = NOW = P.M.S